קידום שמזיז
את הדירוג.
קורס אונליין לבעלי ובוני אתרים: עושים SEO
בצעדים מדויקים ובסדר פעולות ברור – ומתקדמים בתוצאות.
פרק מיוחד של קידום אתרים למנועי AI
מה יוצא מזה? נלמד לקדם את האתר שלנו ושל הלקוחות שלנו בעצמינו.מה יהיה אחרי? נוסיף עוד שירות שאפשר לתת ללקוחות, נגיע ליותר לקוחות פוטנצייאלים, נבנה אתרים טובים יותר, נוכל לעלות מחירים בהתאם.
איך למצוא את הביטויים שהלקוחות באמת מחפשים, ולהשתמש בהם בתוכן ובמבנה האתר.
שילוב בין תוכן שמעניין את הקורא לבין אופטימיזציה למנועי חיפוש, כולל כותרות, פסקאות וקריאות לפעולה.
איך לבנות קישורים נכונים שמחזקים את האתר, יוצרים אמינות ומקדמים את הדירוג בגוגל.
איך לגרום לעסק להופיע במפות ובחיפושים מקומיים – כולל Google Business Profile ואופטימיזציה לאזור פעילות.
נלמד על ההבדל בין SEO ל- AIO, איך ניתן לקדם את האתר גם למנועי הבינה המלאכותית כדי שנגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנצייאלים .
02
מבנה אתר ברור שמאפשר לגוגל להבין את החשיבות של כל עמוד – וגם משפר את חוויית המשתמש.
03
שילוב בין תוכן שמעניין את הקורא לבין אופטימיזציה למנועי חיפוש, כולל כותרות, פסקאות וקריאות לפעולה.
04
טיפול במהירות טעינה, תגיות מטא, כיווץ תמונות, כתובות URL ידידותיות, מפת אתר ו־robots.txt.
05
איך לבנות קישורים נכונים שמחזקים את האתר, יוצרים אמינות ומקדמים את הדירוג בגוגל.
06
היכרות עם כלים כמו Google Search Console, Google Analytics, Ahrefs, Screaming Frog ועוד – ואיך לנצל אותם לקידום.
07
איך לגרום לעסק להופיע במפות ובחיפושים מקומיים – כולל Google Business Profile ואופטימיזציה לאזור פעילות.
08
בניית תכנית עבודה מסודרת – מה עושים כל חודש, איך מודדים תוצאות, ואיך מתקדמים צעד אחר צעד להשגת יעדים אמיתיים.
09
נלמד על ההבדל בין SEO ל- AIO, איך ניתן לקדם את האתר גם למנועי הבינה המלאכותית כדי שנגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנצייאלים .
מבנה אתר ברור שמאפשר לגוגל להבין את החשיבות של כל עמוד – וגם משפר את חוויית המשתמש.
טיפול במהירות טעינה, תגיות מטא, כיווץ תמונות, כתובות URL ידידותיות, מפת אתר ו־robots.txt.
היכרות עם כלים כמו Google Search Console, Google Analytics, Ahrefs, Screaming Frog ועוד – ואיך לנצל אותם לקידום.
בניית תכנית עבודה מסודרת – מה עושים כל חודש, איך מודדים תוצאות, ואיך מתקדמים צעד אחר צעד להשגת יעדים אמיתיים.
למי זה מתאים
בעלי אתרים שרוצים
מקור פניות אורגני יציב
בוני אתרים/פרילנסרים
שרוצים להוסיף שירות SEO לשירות
ולהעלות ריטיינרים.
עסקים קטנים שרוצים
פחות תלות בממומן.
זה מה שיקרה אחרי הקורס
האתר יעלה הילוך בגוגל
טייטלים, דסקריפשנים והיררכיות שעובדות.
המהירות תשתפר
כיווץ תמונות, מטמון, SSL, ובדיקות מהירות מסודרות.
תוכן יתחיל להביא תנועה
מחקר מילות מפתח, עיבוי נכון, מבנה מאמרים חכם.
קישורים יעבדו בשבילך
פנימיים/חיצוניים, follow/nofollow, וטיפול בזדוניים.
תדעו למדוד. באמת
Search Console, Analytics, Heatmaps, WebCEO, Ahrefs.
יש לך אתר.
עכשיו נדאג שימצאו אותו!
איך זה קורה
צופים קצר ומיישמים -
שיעורים ממוקדים, משימה ברורה לכל נושא.
מתקדמים לפי סדר פעולות ברור -
מה בדיוק עושים בכל שלב באתר שלך/לקוח שלך.
מודדים ומשפרים -
כלים רשמיים של גוגל + ניטור חיצוני.
צופים קצר ומיישמים -
שיעורים ממוקדים, משימה ברורה לכל נושא.
מתקדמים לפי סדר פעולות ברור -
מה בדיוק עושים בכל שלב באתר שלך/לקוח שלך.
מודדים ומשפרים -
כלים רשמיים של גוגל + ניטור חיצוני.
שיעור-שיעור:
01
-
גוגל לעסק שלי - GMB 06:33
-
הטמעת כלי גוגל 03:39
-
תוסף יואסט 11:48
-
גוגל סרץ קונסול - GSC 07:45
-
גוגל אנליטיקס 22:00
-
תוסף מטא 3ב-1 03:55
-
צפרדע - Screaming Frog 06:32
-
צביעת כותרות 03:17
04
-
אבטחת אתר 01:52
-
בדיקת SSL 01:32
-
תוסף אבטחה 06:36
10
-
שימוש בבינה לכתיבת מאמרים צאט בוט
-
קידום למנועי AI בהמשך
-
ההבדלים בין SEO ל- AIO בהמשך
05
-
הירו סקשן 04:53
-
אופטימזיציית תמונות לפני העלאה 05:50
-
תוסף כיווץ תמונות 03:45
-
הסרת קישורים זדוניים 07:30
-
הפניות 06:33
-
תגית ALT 03:43
-
מטמון בהמשך
11
-
צ'קליטס קידום אתר לקוח בקבוצה
-
צאט בוט - SEO בקבוצה
03
-
כותרת - titel 04:25
-
תיאור - Description 04:49
-
היררכית כותרות 04:44
-
קישורים פנימיים 04:44
-
סכימה - תוצאות עשירות 14:28
-
צפיפות מילות מפתח 03:31
-
הפריט הראשון ברשימה 05:00
-
טרגוט מילות מפתח 08:47
-
קישורים חיצוניים 03:26
06
-
מבוא למאמרים 01:35
-
ארכיון פוסט + פוסט בודד 08:58
-
תמונת קאבר 05:39
-
תבנית שאלות ותשובות 05:30
-
העלאת מאמר מלא בהמשך
09
-
עמוד תודה 06:31
-
רספונסיביות 06:59
-
עמוד 404 ידידותי 03:19
-
פופאפ נטישה 04:52
-
מפת חום 03:54
-
פאביקון בהמשך
01
-
גוגל לעסק שלי - GMB 06:33
-
הטמעת כלי גוגל 03:39
-
תוסף יואסט 11:48
-
גוגל סרץ קונסול - GSC 07:45
-
גוגל אנליטיקס 22:00
-
תוסף מטא 3ב-1 03:55
-
צפרדע - Screaming Frog 06:32
-
צביעת כותרות 03:17
03
-
כותרת - titel 04:25
-
תיאור - Description 04:49
-
היררכית כותרות 04:44
-
קישורים פנימיים 04:44
-
סכימה - תוצאות עשירות 14:28
-
צפיפות מילות מפתח 03:31
-
טרגוט מילות מפתח 08:47
-
קישורים חיצוניים 03:26
04
-
אבטחת אתר 01:52
-
בדיקת SSL 01:32
-
תוסף אבטחה 03:15
05
-
הירו סקשן 04:53
-
אופטימזיציית תמונות לפני העלאה 05:50
-
תוסף כיווץ תמונות 03:45
-
הסרת קישורים זוניים 07:30
-
הפניות 06:33
-
תגית ALT 03:43
-
מטמון 02:57
06
-
מבוא למאמרים 01:35
-
ארכיון פוסט + פוסט בודד 08:58
-
תמונת קאבר 05:39
-
תבנית שאלות ותשובות 05:30
-
העלאת מאמר מלא בהמשך
09
-
עמוד תודה 06:31
-
רספונסיביות 06:59
-
עמוד 404 ידידותי 03:19
-
פופאפ נטישה 04:52
-
מפת חום 03:54
-
פאביקון 02:49
10
-
שימוש בבינה לכתיבת מאמרים צאטבוט
-
קידום למנועי AI בהמשך
-
ההבדלים בין SEO ל- AIO בהמשך
11
-
צ'קליטס קידום אתר לקוח בקבוצה
-
צאט בוט - SEO בקבוצה
שאלות
נפוצות
שאלות נפוצות
אני לא טכני/ת - אצליח?
כן. ההסברים ממוקדים, עם דוגמאות ותבניות עבודה.
זה מתאים רק לוורדפרס?
לא. העקרונות אוניברסליים; יש דוגמאות נפוצות בעיקר לוורדפרס/אלמנטור
מתי רואים תוצאות?
שיפורי מהירות ומדדים טכניים - כמעט מייד. תנועה אורגנית משמעותית - בשבועות עד חודשים, לפי תחרות והיקף.
כמה זה עולה?
970₪. אונליין, מכל מקום ולכל החיים.
היי, מי אתה
יוסי אליהו?
נעים מאוד, אני יוסי – בונה אתרים ומקדם אורגני בוורדפרס.
כבר מעל 4 שנים אני חי ונושם את העולם הדיגיטלי, ובמהלך השנים עזרתי לעשרות בעלי עסקים לבנות נוכחות דיגיטלית חזקה שמביאה תוצאות אמיתיות.
ההתמחות שלי היא בבניית אתרים דינמיים, חנויות ואתרי תדמית, יחד עם קידום אורגני שמייצר זרם קבוע של לקוחות – בלי להישען רק על פרסום ממומן.
אני מאמין בשילוב של מקצועיות, מהירות ואיכות, ובזה שאני נותן ללקוחות שלי פתרונות שהם גם אסתטיים וגם מניעים לפעולה.
את כל הידע, הכלים והניסיון שלי ריכזתי בקורס הזה – כדי שגם אתם תוכלו לקחת שליטה על האתר שלכם, להבין איך באמת עובדים קידום ותוכן, ולבנות מערכת שמקדמת אתכם כל יום מחדש.