המספרים בעולם העסקי חד-משמעיים: עלות רכישה של לקוח חדש תמיד גבוהה יותר מעלות שימור של לקוח. מה שזה בעיקר אומר, זה שאנחנו, בעלי העסקים, צריכים להיות מאוד מתוחכמים ונבונים כאשר אנו ניגשים לעיצוב הקמפיין שלנו. בניית עמודי נחיתה ממירים דורשת יישום חכם של מספר עקרונות, וכאשר עמודי הנחיתה שלנו בנויים נכון – הם ימירו, ויפחיתו משמעותית את עלות רכישת לקוח חדש.
במאמר קצר זה נגיש לכם בצורה תמציתית ומדויקת את המהות של ארבעת העקרונות או הכללים הללו, כדי שתוכלו לבדוק את עמודי הנחיתה הקיימים שלכם ולבחון אותם מחדש, כמו גם לקבל פרספקטיבה לקראת עיצוב עמודי הנחיתה הבאים שלכם.
4 עקרונות לבניית עמודי נחיתה ממירים:
- דברו בשפה של הקהל שלכם – יש לנו נטיה, טבעית לגמרי, לכתוב ולתקשר את המסרים השיווקיים שלנו כמו שנראה לנו נכון. אל תעשו את זה. דברו בשפה של הלקוחות שלכם, בגובה העיניים שלהם. עמוד הנחיתה הוא בשבילם, לא בשבילכם.
- הדגימו מיד את התוצאה – הדבר הראשון והאחרון שהלקוח צריך לראות זה את עצמו עם התוצאה שהוא מחפש לקבל. זה חייב להיות החלק העיקרי בעמוד הנחיתה שלכם.
- אל תדברו הרבה על עצמכם – סליחה, אבל אתם לא מעניינים. הלקוח רוצה עבור עצמו, את התוצאה שהוא מחפש. לא באמת אכפת לו מתי התחלתם ומה הסיפור שלכם. הוא רוצה להרגיש שהוא קרוב יותר לתוצאה – דברו עליו, על ההצלחה שלו, על איך הוא יגיע למטרה שלו.
- בין אם זה לצורך בניית עמודי נחיתה ממירים או עמודי מכירה, העיקרון הכי חשוב, וזה שמוכר הכי טוב וממיר בצורה הכי חזקה זה תמיד הצעה שאי אפשר לסרב לה. האמריקאים פיצחו את השיטה בעזרת הצעות מוגזמות עם הבטחה של החזרת הכסף במידה ואתם לא מרוצים. פה בישראל זה פחות תפס, אבל לאט לאט זה מתקדם למיינסטרים.
לא רק עמודי נחיתה
לא רק עמודי הנחיתה והמכירה, גם אתרי האינטרנט שלכם חייב להיות באותו ה"ראש". אצל יוסי אליהו בניית אתרים נעשית באופן מקצועי ומדויק תוך התייחסות לכל העקרונות החשובים, רספונסיביות האתר, וכיו"ב, לתוצאה מושלמת.
מעוניינים בפיתוח עמוד נחיתה/אתר?
צרו קשר עכשיו לפגישת ייעוץ חינם
0546420696
יוסי אליהו